Mutiara oh Mutiara

Untuk n3 kali nih aku nk sambung balik pasal citer bercuti nih.. boleh tak??? Boleh ke tak aku tak peduli sebab aku adalah tuan kepada blog nih... So Ada Aku Kesah.. HAHAHHA... sabar dulu ..
Sebenarnya aku nak share koleksi pearl yang aku borong kat Sabah aritu. Tapi aku x dapat kongsi semua la sebab lom sempat amik gambo dh kena rembat ngan mak n adik aku hahha... So ni jer la tinggal.. itupun kebanyakan orang kirim kat aku.

Yang ni 1 set rantai labuh n gelang tangan RM80


Yang ni pulak 1 set untuk kanak2 RM25


Yang nih kristal jek RM18


start dari atas RM20, RM15, RM 17, RM15


Yang nih RM24


Yang nih RM5 jek satu. Oleh kerana kami dah borong banyak dia kasi 3 RM10 hengget jek. Pak cik yang jual ni siap kasi aku n adik aku free lagik sorang satu.

0 Response to "Mutiara oh Mutiara"

Post a Comment