Pelik dan Ajaib

Sebenarnya aku tengah konpius dengan en.somi ku. Pelik + ajaib la. Semenjak dapat gaji bulan ni acctually before dapat gaji lagik dia nih asyik shopping jek. Lain sungguh dengan tabiat ni sebelum ni yang kedekut gilezz untuk shopping.Jumaat lepas pi atria kat uptown adidas warehouse sale. dia rembat t-shirt selai and beg satu. tak dilupakan t-shirt gak untuk anak teruna dia.pastu dia beli suar yang poket2 banyak tuh. lepas tu semalam pi hytex warehouse sale kat kepong beli baju anak dia lagik. 5 pasang baju ngan satu kasut n stokin. Tadi dia email aku kata beli swimming pool untuk haziq.Aku tersangat la konpiusnya dengan en somiku nih. Tak penah2 kena sawan shopping pulak. Aku bukan apa cuma tak puas hati jek sebab
1. Jawatan tukang shopping tuh aku yang sepatutnya pegang. Kenapa dia pulak???
2. Tak ada satu pun barang dia beli untuk aku. Semua untuk dia and haziq jek (KEH KEH KEH)

0 Response to "Pelik dan Ajaib"

Post a Comment