Sabah Day1: Tawau

Selepas 3 hari balik dari Sabah nih baru la aku ada mood nk update blog. Bukan ape balik jer dari holiday dah dapat email yang membuat jiwaku kacau dari lady boss aku. Apa nak buat kan. Ok la x mau citer benda yang x best sekarang nk citer benda yang best jek iaitu HOLIDAY .. hehhehe

Ahli rombongan ialah aku tuan punyer blog, en. somiku, Haziq, mak aku n nor adik bongsu aku.Macam yang dirancangkan aku bertolak dari rumah pukul 4 pagi.Pak Mail kul 3.50 dah sampai umah aku. Hebat org tua nih. Sampai Lcct dalam kul 5 camtu. Lepas breakfast n check in, solat subuh semua tepat jam 7.20 kapal terbang ku pun berlepas. Walaupun aku x booking seat tapi kitorang dapat duk depan sekali. Selesa la luas Haziq pun bleh main2. Tengok la ragam Haziq kat airport n dalam flight.



Haziq tido jek kat dalam flight sebab bangun kul 3.30 pagi hheheh


Hotel yang kitorang lepak kat bandar Tawau. Satu malam RM60 hengget.


masa nk tunggu check in. Lepas check in Haziq sambung tido ngan Ayah. Ibu plak ngan ahli rombongan yang lain meroyan kat central Market memborong mutiara. Tapi sayang lupe nk bawak camera.


Posing kat tepi laut kat Tawau. Aku x ingat ape nama tempat nih. Tawau nih memang tepi laut


Memasing ngan hal sendiri


Pasar Tawau.


Makan malam dengan rakus. Tak SEDAP mahal jek bleh harap.

0 Response to "Sabah Day1: Tawau"

Post a Comment